Za zakup tego produktu otrzymasz 188punktpunktów.
Zdobyte 188
punktów możesz zamienić na kupon rabatowy o wartości
18,80 zł.
Monolastic - do napędów z silnikiem diesla / pomp hydraulicznych do 100kW Jednoczęściowe sprzęgło elastyczne z naturalnej gumy stężone odpowiednio do przenoszenia momentu obrotowego z mocowaniem na 3 sworznie. Piasta ze stali z utwardzonym wielowypustem wewnątrz umożliwia osiowe przyłączenie pompy hydraulicznej.
Sprzęgło, tarcza do Komatsu D41A, D41E, D41E6T, D41P, D41PF
Średnica: 266 / 352 mm
Liczba zębów: 16
Liczba otworów montażowych: 8
Inny symbol: 113-12-42201
Sprzęgło do silników spalinowych
Producent: CENTA
Typ: CENTAFLEX KE
Rozmiar: 085
Liczba zębów: 10
Liczba otworów montażowych: 3
Dokładne wymiary dostępne na załączonym schemacie
Sprzęgło do silników spalinowych
Typ: TFC-80
Średnica: 205 mm
Liczba zębów: 15
Liczba otworów montażowych: 4
Średnica otworu montażowego; 26mm
Wysokość otworu montażowego: 63mm
Piasta sprzęgła do silników spalinowych
Producent: KTR
Typ: BoWex
Rozmiar: 48
Kod rozwiertu: PA-S
Wysokość: 50 mm
Liczba zębów: 21
Podtoczenie zewnętrzne: O52X7
Sprzęgło do silników spalinowych
Producent: CENTA
Typ: CENTAFLEX-A
Rodzaj: O
Rozmiar: 50
Twardość: 60
Mocowanie na śruby osiowe i promieniowe
8 szt śrub
Dokładne wymiary dostępne na załączonym...
Piasta sprzęgła do silników spalinowych
Producent: KTR
Typ: BoWex
Rozmiar: 42
Kod rozwiertu: PB-BS
Wysokość: 42 mm
Liczba zębów: 15 / 50
Podtoczenie zewnętrzne: O50x5
Monolastic - do napędów z silnikiem diesla / pomp hydraulicznych do 100kW Jednoczęściowe sprzęgło elastyczne z naturalnej gumy stężone odpowiednio do przenoszenia momentu obrotowego z mocowaniem na 3 sworznie. Piasta ze stali z utwardzonym wielowypustem wewnątrz umożliwia osiowe przyłączenie pompy hydraulicznej.